Πολιτική Επιστροφών
1. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Εάν αποσταλεί στον χρήστη/πελάτη εκ παραδρομής προϊόν άλλο από αυτό στο οποίο αντιστοιχεί η παραγγελία του, όπως αυτή είναι καταγεγραμμένη στο επιβεβαιωτικό μήνυμα που αποστέλλει το sommwinestore.gr με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας του, τότε το sommwinestore.gr ευθύνεται για την αποστολή του ορθού προϊόντος στον χρήστη/πελάτη, αφού επιστραφεί από τον τελευταίο το εκ παραδρομής παραδοθέν προϊόν. Ο χρήστης σε κάθε περίπτωση οφείλει να επιστρέφει το προϊόν που εκ παραδρομής έλαβε από το sommwinestore.gr σε αυτό ανέπαφο, ήτοι το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με την αρχική του συσκευασία. Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν που εκ παραδρομής έλαβε στην αρχική του κατάσταση, τότε αυτός θα επιβαρυνθεί με το κόστος αυτού.
2. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων (DOA)
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά την παραλαβή ή την χρήση του προϊόντος η ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος το sommwinestore.gr οφείλει να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά αυτά προϊόντα. Ο χρήστης οφείλει να ενημερώσει τηλεφωνικά στο 211 216 1295 ή εγγράφως αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]. Τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στο sommwinestore.gr άμεσα για την απόδειξη του ισχυρισμού του χρήστη/πελάτη. Τυχόν έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση των προϊόντων αλλά και για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων στο sommwinestore.gr βαρύνουν το τελευταίο. Εφόσον διαπιστωθεί ότι συντρέχουν τα ελαττώματα που ανέφερε ο χρήστης/πελάτης το sommwinestore.gr οφείλει να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων ή στην επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν άμεσα, το αργότερο δε εντός πέντε εργασίμων ημερών από την παραλαβή από το sommwinestore.gr των ελαττωματικών προϊόντων. Τα ελαττωματικά Προϊόντα (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.
3. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα/αμέλεια του πελάτη/χρήστη, ο τελευταίος επιβαρύνεται με τα νέα επιπρόσθετα έξοδα αποστολής των προϊόντων. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
i. O πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
ii. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
4. Έντυπο υπαναχώρησης
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά στο [email protected] με όπου θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή το προϊόντος για το οποίο ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος.